Subject: FW: Vääna-Jõesuu busside ümberpööramiskoha ehitusproejekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Sep 2024 11:06:24 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv, jätkutöö.

Tervitades

Merike

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 3, 2024 11:04 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Vääna-Jõesuu busside ümberpööramiskoha ehitusproejekt

Tere

Tänan tähelepanekute eest! Manuses korrigeeritud projektid. EHR-is on
samuti projekti uus versioon esitatud.

Kuigi TL osa kohta eelnevalt täpsustusi ei olnud, siis sai uuendatud
versioonis see mahasõit siiski kitsamaks projekteeritud nagu telefonis
arutatud sai. Lisaks on Harku Vallavalitsusele edastatud vastav info
vajalike korralduslike toimingute kohta.

Palun vaadake esitatud projektid üle ja vajadusel siis täpsustame. Kui
projektidega on meie poolt kõik korras, siis palun sellest teavitada
kasvõi e-kirjaga, misjärel jääb edasine Harku Vallavalitsuse ja
Transpordiameti vaheliseks täpsustamiseks.

Tervitades

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: reede, 30. august 2024 09:27
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Vääna-Jõesuu busside ümberpööramiskoha ehitusproejekt

Tere.

Tänan projektide eest.

Teedeehitusliku osa kohta märkusi ei ole.

Teevalgustuse osale (IKÕ plaan) tehnovõrkude spetsialistilt mõned
tähelepanekud:

1.	IKÕ plaani tuleb korrigeerida ning viia vastavusse Transpordiameti
juhendiga: „ <https://www.transpordiamet.ee/media/2763/download> Nõuded
tehnovõrkude teemaale paigaldamise kavandamisel“ lisa 6 ning IKÕ plaani
näidisega (manuses).
2.	IKÕ plaanilt eemaldada asjasse mitte puutuvad kontuurid, nt
läbilõike jooned, nähtavus kolmnurga kontuurid, kõrgusarvud, punased
ristid. Kajastada taustainfo hallina või eemaldada.

3.	Katastriüksuste piiride (sh katastriüksuse nimetus ja tunnus)
värvus ei vasta kohati tingmärkides kajastatuga (asendiplaanil halliga,
tingmärkides pruuniga).
4.	Puudub tabel, mis oleks vastavuses IKÕ plaani näidises kajastatud
tabeliga.
5.	Asendiplaanil kajastada POS1 tähis.

Lisaks kontrollida, kas projekteeritud maandus jääb IKÕ ala sisse, siis
tähistada ka asendiplaanil vastavalt.

NB! Ehitusloa saab väljastada peale seda, kui:

1.	Kohalik omavalitsus (huvitatud isik) ja Transpordiamet  on
sõlminud ristumiskoha ehitamise lepingu. Kahepoolselt allkirjastatud
leping annab huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks riigitee alusel maal
lepingus toodud tingimustel. Lepingu sõlmimiseks tuleb huvitatud isikul
esitada taotlus Transpordiametile (lepingut ei saa sõlmida EHR kaudu).
2.	Tehnovõrgu valdaja ja Transpordiamet on sõlminud notariaalse
isikliku kasutusõiguse seadmise lepingu tehnovõrgu rajamiseks riigitee
alusele maale. Lepingu sõlmimiseks esitada taotlus Transpordiameti maade
osakonnale.

P.S Samad tähelepanekud lähevad EHRi.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 19, 2024 11:11 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Vääna-Jõesuu busside ümberpööramiskoha ehitusproejekt

Tere

Koostame Harku Vallavalitsuse ja Warren Teed OÜ (peatöövõtja) tellimusel
Vääna-Jõesuu busside ümberpööramiskoha ehitusprojekti.

Projekt koosneb kahest köitest:

*	Teedeehituslik osa – EXTech Design OÜ töö nr 24109
*	Teevalgustuse osa – Insenerimaailm OÜ töö nr 240701

Koostatud projektlahendused on manuses. Palun vaadake need üle ja sobivuse
korral kooskõlastage koostatud projektid. Küsimuste või täpsustuste korral
võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Indrek Kustavus

EXTech Design OÜ

Tel: +372 53 474 036

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.